Search This Blog



Wednesday, April 28, 2010

..EEEEE... GerAm BetuLLL!!!...

ha... memang hari-hari yang memenatkan dan melatihkan...

tapi, macam hari-hari biasa.. x ada masalah dengan aku.. sampailah satu saat.. hari... sabtu.. rasa nya la kan...hehehe... seorang mamat ini chat with me at facebook... i thought its just one of my friends because his name is familiar... (sebenarnye x pun.. aku je yang salah tengok)...-.-

tapi memang aku x ada perasaan nak layan sangat sebab tiba-tiba paksa aku lak chat dengan dia bila aku x balas... ish,, blah la!!! paksa2 orang lak.... bila aku delete.. dia tekan balik chat.. peh!! sakit hati.. buat semak je kat bawah.. aku nak chat dengan kawan aku... tiba2 lak tu speaking english.. ask for my ym... nak pendekan cerita aku bagi je.. (walhal jarang sebenar nye bukak ym).. biar dia... bila dia perasan aku x on.. dia mintak aku on.. apa ke hal nye mamat seorang ni.. x pe.. aku sabar je... aku wat x layan.. biar dia chat seorang2.. dah penat berhenti la die...

kebetulan aku teringat kawan aku cakap keputusan jpa dah keluar.. "maybe kat email kte"... aku pun try check... mamat sengal ini add aku.. aku pun approve je la.. just to be fair with everybody... tapi x sangka pula at the same time dia masih online.. dah.. terus bual.. aku tanya baik2... dia cakap hal lain pula.. x cukup dengan tu malah suruh aku on webcam..

ek.. ek.. amboi.. ini dah lebih.. nak makan penyepak aku x??.. aku kat rumah.. gila ke apa nak on sesuka hati...(tu pun kalau ada.. sebenarnye aku x ada pun webcam.. hahah)... dah terus malas aku nak layan... rupanya dia bukan orang malaysia.. dia dari india tapi KERJA kat arab saudi... huhu... macam jahat pula aku rasa aku layan dia.. tapi rasa nya dia dah melampau..

asyik kacau aku je kat fb... ble aku x layan.. baru2 ni.. dia tuduh aku jahat.. aku bukan perempuan.. n aku bukan orang ISLAM... peh, mendidih hati aku... memang nak kena mamat sengal seorang ni.... aku geram aku cakap betul2... ada ke cakap.. sayang cinta bagai... nah ambil kau 'peluru berpandu dari aku'... dus...dus...dus.. aku bagi dia.... padan muka kau... hahhaha... terpulanglah orang nak cakap apa tapi dah aku x suka.... berani kau.. kalau kutuk biasa x apa.. tapi jangan kutuk ISLAM aku.... huh... peh, emotional aku kali ni....!!



^.^..... huhuhu.. lepas geram

2 comments:

  1. rase mcm kna dgn owg yg same laa
    huu~
    kwn pown ad kna gk,,
    block je dya,,
    knfem aman :)

    ReplyDelete
  2. tahu x apa...
    macam x sampai hati nak block tapi.. buat x layan saja sudah...

    ReplyDelete