Search This Blog



Monday, August 19, 2013

Jalan2 raya & :( Back to USA

Assalammualaikum..

Time flies so fast.. real fast till i didn't realize that it is already the time for me to go home. Hmm..

so.. yeah of course i cannot sleep tonight because tomorrow is the day..

beberapa hari lepas merpati bersyukur kerana "ngidam" nan pergi air terjun terlaksana.. tambah2 dengan teman2 yang bukan teman biasa tetapi teman yang merpati tahu mereka akan sentiasa bersama merpati walau senang susah.. kan ku tunggu dikau di pintu syurga.. jazakillah yana, haziqah, nurulain, rai dan tidak ketinggalan fauzi & the gang yang sudi jadi pemandu arah.

Walaupun pada hakikatnya, merpati rasa sangat... hmm sangat... "lost" because i just lost my precious first-birthday gift-handphone from my parents. Obviously, yang dalamnya terdapat macam2 mesej dan gambar. Sedih tapi merpati cuba redha meskipun jauh di lubuk hati sentiasa berdoa moga satu hari tiba2 akan muncullah handphone tu semula.. kun fayakun, right?

Dan sekarang, bertambah celaru la juga bila hilang kotak pensil. Hmmm apa la nak jadi dengan kamu ini merpati. How could you be so careless...! Rasa kecewa dalam diri sangat menebal. Moga ada hikmah di penghujung dugaan ini... amin...

But, now i have to be posotive. Sem x start lagi mana boleh stress2.

May merpati fly higher then ever.. amin



 Raya --> Air Terjun --> Raya --> Shopping --> Home

5 comments:

  1. all the best merpati! we all here will be miss u. hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sayang.. heheh gonna miss your masakan too.. jangan lpe ye taukeh business makan.. hahhhaha

      Delete
  2. Kau dah balik US Fa'in? Ala, tak sempat jumpa.. takpelah.. take care :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.. dah.. lps raya dlm 2 minggu terus gerak.. tu la ko.. xnak dtg umah.. macam x biasa lak.. ko kan dah biasa jln2 umah aku.. hahahah

      Delete
    2. Haha, tahun ni aku tak berjalan lah.. Takpelah, Nanti kau balik lagi, kita jumpa, In Syaa Allah :)

      Delete