Search This Blog



Thursday, January 24, 2013

... Bila nikmat ditaarik ...

Assalammualaikum..

Allahummasalli 'ala wasallam.. ^^ hari keputeraan baginda Rasulullah SAW. Sekian lama baginda pergi,
bagaimanalah nanti jika dipertemukan dengan baginda kelak, cukupkah pengobananku untuk baginda, Allah dan alam seluruhnya? Ya Rabbi sesungguhnya aku hamba yang hina

Penat tak penat hari ini bila keluar 9 lebih pagi dan balik pukul 9 lebih malam. Macam dah bekerja gayanya. Tapi sangat menarik hari ini sebab ke sana sini, tangan akhirnya terkehel sikit. p/s : ni pun menaip dengan datu jari je. Haish dugaan kan..

okay la, a quick wrap up, just busy with a new project right now (moga berjaya lah..) dan study study.. x sabar nak tunggu bulan 6.. heee